Slow cheetah

.
2011. VILKET. JÄVLA. MUSIKÅR!
först kommer boten anna... heheh det gjorde den ju inte men.
det kom aviccicici, lo-fi-fnk, JB's julalbum, lmfao shufflar, men framför allt
FOSTER THE PEOPLE (torches) RED HOT CHILI PEPPERS (i'm with you) och så toppar man med JAY Z & KANYE WEST (wth) på slutet!
DE E KAOOOZZZZZZ AZZO GALET MAN, nu ska jag sluta för jag bloggar alltid på natta, katta.
slow cheeta har inget med detta att göra för den kom ut klockan 6, SKÖJJA, år 2006 mena jag. red hot<3
.

Kommentarer
Postat av: Marias cupcakes

åh vad roligt att höra! de macaronsen är verkligen supergoda! ska baka macarons idag, men visparna är fast i diskmaskinen just nu så får vänta ett tag till :)

2012-01-14 @ 10:26:30
URL: http://mariascupcakes.blogg.se/
Postat av: siri.du.vet.jag.lyssnar.på.red.hot.nu

musikdreggel.

2012-01-16 @ 14:22:02
Postat av: Olivia

Jag skrattade högt när jag läste det här, förjävla underbart

2012-01-19 @ 18:38:31
URL: http://facethefuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0