J.K. Rowling

Våran sista uppgift i svenskan är att skriva om en författare.
Hela klassen delades in i smågrupper som ska jobba med uppgiften tillsammans. I klassrummet sattes det igång ett himla tjatter på en gång och bland alla grupper gick pratet om författare som J.R.R tolkien, Stephenie Meyer och sisst men inte mist J. K. Rowling.
Grupperna fightades om vem som skulle få den besta författaren så våran lärtare bestämde sig för att lotta. Ni kan ju gissa vilken min grupp fick! Just det! J.K.Rowling! Jippie! Suck on that one, losers!

Det jag egentligen ville säga med dethäringa inlägget är att jag just nu sitter och as flabbar (gör garvar) åt alla trollformler som finns! Och deras förklaring om vad de gör. Däremot hittade jag inte OPPOGNO!!!
HAHAHAHAHAHAHHA


Kommentarer
Postat av: kristin

LINA, google anser att formeln heter oppugno!!!!

2010-05-13 @ 12:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0