Gothemburg

Nu är jag hemma från två fantastiska  dagar i Götteborg tillsammans med tjejerna.
Mycket mys, prat och framför allt skratt! Shopping blev det ju också en hel del utav. Jag fick med mig tre plagg hem som jag antagligen kommer lägga upp ett par bilder på.
Efter två dagars rännande runt mellan affärerna i götteborg skall jag nu vila upp mig (och mina ben) framför Harry Potter och Fenixorden.  

Nu vill jag tacka: Olivia Hasselgren, Emma Fagerholm, Johanna Hansson, Victoria Bank, Kristin Kaufman, Stina Ryman Karlsson, Vilma Flodin, Siri Djurberg, Ellen Rohlen och sisst men inte minst Anders som gjorde resan till Götteborg (16-17 feb 2010) oförglömlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0