23.12

Nu såhär klockan elva på kvällen flyger mitt bloggsug i mig. Har varit lite dåligt med uppdateringer, jag vet. Men lixom ni får inte förvänta er annat av den häringa bloggen.

Igår kom mina nya springskor. Jippie! Snacka om att jag blir sugen på att hoppa ut i skogen och inviga dom.



Idag tog jag den sissta av det tre Gardasil sprutorna. Den gjorde inte ett dugg ont, varken under tiden dom sprutade in vätskan eller senar på dagen.



Annars är vädret fint och jag mår bra. Bortsett från alla förbaskade läxor som jag är tvungen till att göra. Men det är väll likadant för alla antar jag. Så lev i nuet och njut av allt som går att njuta av! 
 Till exempel njuter jag av tanken på att jag nästan klarade ollie med brädan idag! Tack vare min underbara lärare hansson.




Sov nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0