klockan 09.25 inte 08.00

I dag vaknade jag klockan halv sju (observer halv 7). Rättare ord jätte tidigt! Just för att jag skulle hinna med att duscha. Jag är nämligen inte så snabb i duschen.  Efter att ha stått där inne lite för länge fick jag som vanligt bråttom att göra mig iordning. Klockan tio i åtta hade mina klasskambrater ännu inte kommit. Äh dom är väll lite sena, jag går ut så slipper dom vänta på mig som de brukar göra. 5 minuter gick... 10 minuter gick... Smsar johanna- inget svar. Ringer Johanna, inget svar. Ringer Olivia, inget svar. Ringer Ellen, - Hej lina! Oj viste inte du att vi började fem i halv tio?

Vad kommer det sig att jag aldrig har koll på något?

Thats life!  Så nu tänke jag ta tillvara på den timman jag har kvar. Kanske reda ut mina sportéfai listor? Så jag har gjort i ording en mumsig kopp varm oboj, i min favoritkopp, som jag ska avnjuta såhär på morgontimman. Rätt gött att få lite oplanerad slötid.

Dagens fras: (Eller citat eller mening eller ordspråk eller vad man kallar det.)

MORGONSTUND HAR GULD I MUNEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0