Dålig förlorare?

Monopol. Spelet vi ägnade drygt fyra timmar åt denna kväll. Riktigt kul spel, om det går bra. Gick det bra då? NEJ! Det såg ljust ut för mig och viktor (team hattarna) från början. Men sen började det gå utför och vi insåg att det inte skulle gå vägen. Då kommer en annan sida av Lina fram och den e inte rolig. Stackars mina kompisar som var tvugna att stå ut med mig! Förlåt.
Här har vi ett tecken på att alla har sina svagheter. Till och med Jag!
Men nu är jag glad igen och om jag tänker tillbaks på kvällen var den riktigt kul! Man kan ju inte vinna varje gång. Fast om man vänder på steken kom vi ju faktiskt först! Haha God natt allesamman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0